Katarak

Books Download ✓ Katarak  E-Pub Author ☆ Fitri Hussin ↠ – johndore.co.uk
  • Paperback
  • 544 pages
  • Katarak
  • Fitri Hussin
  • Malay
  • 23 August 2018

About the Author: Fitri Hussin

Is a well-known author, some of his books are a fascination for readers like in the Katarak book, this is one of the most wanted Fitri Hussin author readers around the world.


Katarak Suasana universiti yang aman damai tiba tiba kucar kacir Segala galanya jadi kecoh dan heboh Seorang demi seorang rebah dengan skandal skandal yang menggegarkan kampus Sehinggalah salah seorang daripada mereka dibelasah sehingga koma.Siri kejadian yang menimpa mereka itu amat meragukan Ia bukan kebetulan tetapi dirancang dengan rapi Zamri melakukan penyiasatan untuk mencari kebenaran biarpun berdepan halangan Apa yang dia temui di setiap fasa penyiasatan itu amat mengejutkan Muslihat apakah ini Makin disiasat, masalah itu makin berselirat. Free Download [ Katarak ] By [ Fitri Hussin ] – johndore.co.uk

You may also like...

10 thoughts on “Katarak

  1. Gobokairina says:

    Kawan, kata ahli matematik perasaan itu hanya boleh diukur dengan satu nilai iaitu infiniti Kata ahli fizik, perasaan itu adalah pantulan mata yang dibiaskan ke dalam hati Kata tukang kebun, perasaan itu bagaikan pokok bunga Kata tukang cat, perasaan itu bagaikan cat merah Ia jelas kelihatan walaupun dari jauh Kawan, apakah perasaan itu Perasaan itu adalah cinta pg 239 Kata aku Perasaan cinta itu gila hahaha Oh, ya Ini memang bukan review PFull review 18 11 2013Pertamanya, ini b Kawan, kata ahli matematik perasaan itu hanya boleh diukur dengan satu nilai iaitu infiniti Kata ahli fizik, perasaan itu adalah pantulan mata yang dibiaskan ke dalam hati Kata tukang kebun, perasaan itu bagaikan pokok bunga Kata tukang cat, perasaan itu bagaikan cat merah Ia jelas kelihatan walaupun dari jauh Kawan, apakah perasaan itu Perasaan itu a...

  2. Hilmi Isa says:

    Katarak mengisahkan 5 sekawan yang menjalinkan persahabatan di sebuah universiti Selain Fadhil,Zamri,Wadi,Azrul dan Anas sememangnya tinggal di dalam kolej kediaman yang sama dan bilik kediaman mereka berdekatan antara satu sama lain Zamri dan Wadi merupakan rakan sebilik Begitu juga dengan Azrul dan Anas Kelima limanya bersahabat rapat dan saling bekerjasama untuk membantu antara satu sama lain Bermula dengan cubaan mereka mendekatkan Azrul dengan Aireen gadis paling popular di universiti Katarak mengisahkan 5 sekawan yang menjalinkan persahabatan di sebuah universiti Selain Fadhil,Zamri,Wadi,Azrul dan Anas sememangnya tinggal di dalam kolej kediaman yang sama dan bilik kediaman mereka berdekatan antara satu sama lain Zamri dan Wadi merupakan rakan sebilik Begitu juga dengan Azrul dan Anas Kelima limanya bersahabat rapat dan saling bekerjasama untuk...

  3. Nisa says:

    Katarak.menceritakan tentang Aku dan rakan rakannyaAzrul, Wadi, Anas Fadhil yang sedang belajar di sebuah Universiti tempatan Aku merupakan bekas pelajar Hendry Gurney Azrul seorang penggondam yang hebat, Wadi si genius yang suka tidur, Anas pengarah filem pendek yang tersohor di youtube tetapi merahsiakan identitinya dan Fadhil pula seorang bakal peguam yang hebat berdebat.Apabila mengetahui Azrul meminati Aireen, gadis yang popular di kampus Mereka berlima menjayakan sebu Katarak.menceritakan tentang Aku dan rakan rakannyaAzrul, Wadi, Anas Fadhil yang sedang belajar di sebuah Universiti tempatan Aku merupakan bekas pelajar Hendry Gurney Azrul seorang penggondam yang hebat, Wadi si genius yang suka tidur, Anas pengarah filem pendek yang tersohor di youtu...

  4. Fadzli Jamaludin says:

    Tatkala membaca novel ini, mengingatkan zaman kolej aku di universitiwalaupun bukan orang penting seperti Wadi, tapi sedikit sebanyak ceritanya membuatkan aku mengimbau kenangan silamkehidupan seorang pemimpin politik kampus, masalah pendatang haram di kolej aku di panggil sebagai Ai Hong , kisah cinta persahabatan di masukkan dalam novel iniCover yang menarikmalahan setiap bab terdapat ilustrasi yg serupa dengan cover novelKisah yang di paparkan pun merupakan satu Tatkala membaca novel ini, mengingatkan zaman kolej aku di universitiwalaupun bukan orang penting seperti Wadi, tapi sedikit sebanyak ceritanya membuatkan aku mengimbau kenangan silamkehidupan seorang pemimpin politik kampus, masalah pendatang haram di kolej aku di panggil sebagai Ai Hong , kisah cinta persahabatan di masukkan dalam novel iniCover yang menarikmalahan setiap bab terdapat ilustrasi yg serupa dengan cover novelKisah yang di paparkan pun merupakan satu kelainan daripada novel2 yang aku baca sebelum iniperihal politik kampusAku tertanya2 juga wujudkah Tok Dalang seperti yang di gambarkan dalam novel inihmmmWalau bagaimanapun, novel ni di cacat cela dengan...

  5. Azra Yukiko says:

    Dah lama tgk buku ni, baca sinopsis rasa mcm alah mcm buku cita budak2 Bila dah baca baru pk balik nyesal x baca awal2 ahaks x pasal2 ak jd pendengar lagu2 lama..

  6. Ogy Yusof says:

    Hmmmmm. Dok menung lepas habis baca novel ni Antara rekaan dan kebenaran, rasanya semua bersangkut paut pada mula pembacaan beranggapan, alahai kisah budak U ke. kisah kehidupan budak U yang tak lari dari kisah belajar, kisah cinta. tertarik dengan penyampaian perasaan cinta itu dapat bayangkan macam mana bentuk persembahan masa azrul mahu aireen menerima isi hatinya Kelakar gak dok pikir camni budak U Korang ingat nak bercinta cari pasangan jer ke Setel satu babak. Haa Me Hmmmmm. Dok menung lepas habis baca novel ni Antara rekaan dan kebenaran, rasanya semua bersangkut paut pada mula pembacaan beranggapan, alahai kisah budak U ke. kisah kehidupan budak U yang tak lari dari kisah belajar, kisah cinta. tertarik dengan penyampaian perasaan cinta itu dapat bayangkan macam mana bentuk persembahan masa azrul mahu aireen menerima isi hatinya Kelakar gak dok pikir camni budak U Korang ingat nak bercinta cari pasangan jer ke Setel satu babak. Haa Mereka ni sahabat yang bermula di universiti. Azrul, si cerdik IT, Anas s...

  7. NorHazren Mohd says:

    Sesuatu yang baru konspirasi yang besar. watak watak yang bagus penceritaan yang menarik..